lauantai 9. helmikuuta 2013

Kuulkaas ihmiset

Tein kovalla vaivalla ton Snow -shootin, ja odotin että te kommentoisitte siihen!
Anteeks ku tuun nyt tälleen huutamaan, mut se oli mun suurin saavutus täs blogissa (noeikyl)
ettekä te sitten viitsi kommentoida siihen...

...Et edes sinä Jassu ;__;
oot mun aktiivisin kommentoija...


Mä nyt sanon suoraan että jos siihen ei tule yhtäkään kommenttia niin voin luvata ettei uutta postausta tule.

Älkää ottako tätä minään 'uhkauksena', mä vaan tulin tosi surulliseks ;c
....Eikö teillä oo mitään sanottavaa edes siihen PS. -kohtaan? ;A;

2 kommenttia:

  1. Sori että en ole kommentoinut mutta mulla on siihen todella ärsyttävä syy, nimittäin se että blogger vamppailee mulla eikä näytä välillä sitä jos joku on postannut ): Voin sanoa että toi shootti oli tosi hieno :3 Sä olit ihanasti tehnyt sen ja lopuksi kun näin sen ps-kohdan olin hieman ällikällälyöty owo Toivottavasti postailet pian ja toivottavasti blogger ilmoittaa siitä kun olet postannut u n u

    VastaaPoista
  2. Sori en ollu vähää aikaa käyny sun blogissa ni en ollu huomannu o n o.. (njaa oscarinpallero eiku) Mut se oli hieno shootti n __ n

    VastaaPoista